Comments

  1. السلام عليكم دكتور انا اعاني منذ حوالي 7 سنوات من التهاب معدة واوجاع كبيرة وعملت منظار واعالج لكن الحقيقة انا لا التزم بالنظام الغذائي كنت من قبل اتقيى كثيرا لكن الان ليس لدي تقيئ لكن لازلت اعاني من الام بمعدتي وضعف وفقدان شهية واكل قليلا اشعر بالانتفاخ ومايزعجني اكثر دوام الارهاق والنعاس والتعب بدون. جهد والام كبيرة في عظلاتي جزاك الله خيرا دكتور اريد علاج نهائي تعبت كثيرا

    ReplyDelete
  2. السلام عليكم دكتور انا اعاني منذ حوالي 7 سنوات من التهاب معدة واوجاع كبيرة وعملت منظار واعالج لكن الحقيقة انا لا التزم بالنظام الغذائي كنت من قبل اتقيى كثيرا لكن الان ليس لدي تقيئ لكن لازلت اعاني من الام بمعدتي وضعف وفقدان شهية واكل قليلا اشعر بالانتفاخ ومايزعجني اكثر دوام الارهاق والنعاس والتعب بدون. جهد والام كبيرة في عظلاتي جزاك الله خيرا دكتور اريد علاج نهائي تعبت كثيرا

    ReplyDelete
  3. دكتور انا جوزى عندو قرحة فى المعده بيخدو سترينجازول وتارجو ميبيفاك جانتوليف العلاج ده كويس وممكن يجيب نتيجه فعلا

    ReplyDelete
  4. السلام عليكم لو سمحتم عايزه احجز والنمره الموجوده مش بترد ممكن نمرة تليفون للحجز والمواعيد

    ReplyDelete
  5. دكتور انا عندى ارتجاع مرىء وفتاء حجاب حاجز والتهابات شديدة فى اسفل المرىء تعبت جدا من التكريع متواصل وع طول حاسة انى عاوزة ارجع وعندى جرثومة اخدت مضاد حيوى ولسة تعبانة

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

ماذا يأكل مريض قرحة و التهابات المعدة

منظار المعدة

الزوائد اللحمية فى الجهاز الهضمى